چگونه از سوفله خوری وارمردار استفاده کنیم؟

سوفله خوری وارمردار ، یک اجاق حرارتی غیرمستقیم است که با استفاده از سوخت کاهنده، یک ظرف بزرگ با عمق کم آب را گرم می کند و متعاقباً ظرف غذا را در بالا گرم می نماید. ظروف سوفله برای گرم کردن غذا در هنگام سرو غذا مناسب هستند. با ظروف کوچک و قابل حمل سوخت که در دسترس است و با زمان سوختن دو تا شش ساعت، این نوع ظروف، روشی مقرون به صرفه، راحت و قابل حمل برای گرم کردن غذا ارائه می کنند. اما چگونه از سوفله خوری وارمردار استفاده کنیم که بتوانیم بهترین پذیرایی را از میهمانان خود داشته و غذایی گرم و مطبوع را به آن ها ارائه نماییم.
اغلب این نوع از ظروف، سه عنصر اصلی دارند. یک محفظه غذا، یک ظرف آب و یک درپوش مناسب که صرف نظر از نوع یا اندازه، این ظروف، از آب به عنوان وسیله ای برای انتقال گرما از منبع استفاده می کنند. این را باید در نظر داشت که نباید برای پختن غذا استفاده شوند، آنها برای گرم نگه داشتن غذا مناسب هستند. برای بهترین نتیجه، غذا را در فر گرم کنید و از ظروف سوفله خوری وارمردار، برای گرم نگه داشتن غذا استفاده نمایید. شما می توانید انواع ظرف غذا را از مجموعه چشمگیر تهیه کنید.

چگونه از سوفله خوری وارمردار استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از سوفله خوری

در خصوص نحوه استفاده از سوفله خوری باید در ابتدا اشاره کنیم که در عناصر اصلی این نوع از ظروف، از درب سوفله، برای حفظ گرما و کمک به نگهداری بهتر دمای غذا استفاده می شود. درب این ظروف، بخار را نزدیک غذا قرار داده و آن را مرطوب نگه می دارد. باز کردن درب، یک راه خوب برای جلوگیری از خیس شدن برخی از انواع غذاها است که به صورت های مختلفی همچون لولایی طراحی شده و یا از جنس شیشه هستند.
بخش ظرف غذا در سوفله خوری نیز در اندازه های مختلف هستند که متناسب با تعداد پذیرایی شوندگان و نوع غذایی که سرو می شود، خواهد بود. از آنجایی که سوفله خوری وارمردار غذا را نمی پزند و فقط آن را گرم نگه می دارند، توصیه می شود ابتدا غذا را در فر یا اجاق خود بپزید و سپس به ظرف غذای سوفله منتقل کنید.
ضمن آنکه در انواع سوفله خوری که دارای محفظه آب هستند، این بخش، عمیق‌تر از ظرف غذا تعبیه می شود و به ظرف غذا اجازه می‌دهد داخل آن بنشیند و توسط بخار تولید شده، توسط آب گرم شده، حرارت ببیند. این محفظه را تنها باید به اندازه 2.5 سانتی متر از آب پر نمود.

چگونه از سوفله خوری وارمردار استفاده کنیم؟

نکات سرو غذا در سوفله خوری

نکات سرو غذا در سوفله خوری را همواره در نظر داشته باشید و نحوه استفاده ایمن از این نوع از ظروف را مد نظر بگیرید. لازم است بدانید که در بسیاری از انواع ظروف سوفله خوری، پایه هایی به صورت جداگانه تعبیه شده است که در یک قطعه از تجهیزات با ظرف سوفله ترکیب می شود که شامل فرورفتگی ها یا لبه بالایی است که ظرف آب را محکم نگه می دارد. در سوفله خوری وارمردار می توانید انواع طراحی ترکیب پایه و ظرف سوفله را مشاهده نمایید.
از سویی دیگر، بخش سوخت این ظروف نیز در قوطی ‌های قابل حمل مناسب با زمان ‌های مختلف سوخت عرضه می‌شود و می‌تواند به صورت ژل یا مایع باشد. البته سوفله خوریهای برقی، دارای یک عنصر گرمایشی هستند که بسیار نزدیکتر به ظرف آب می باشند.
در نظر داشته باشید که راه اندازی یک سوفله خوری که دارای وارمر است، ساده است. اما باید نکات مهمی را در آن رعایت نمایید. پایه را دقیقاً در موقعیتی که قصد استفاده از آن را دارید، قرار دهید. بخش سوخت را داخل یک نگهدارنده قرار دهید و درب قوطی را بردارید. سپس محفظه آب را در پایه قرار دهید و بررسی کنید که ایمن باشد.
ظرف آب را با تقریباً 2.5 سانتی متر آب جوش پر کنید. سوخت را با فندک روشن کنید و مراقب باشید دست خود را از شعله دور نگه دارید. ظرف غذای داغ را روی ظرف آب قرار دهید و درب آن را ببندید. به منظور حفظ کنترل سوخت در سوفله خوری وارمردار قبل از احتراق، سوخت را در یک نگهدارنده با دمپر قرار دهید. به سادگی درب را بچرخانید تا گرمای کمتر یا بیشتر، به محفظه آب برسد. در نظر داشته باشید که هرگز محفظه آب را در حالی که آب گرم است انتقال ندهید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن