سرویس سوفله خوری عروس چی بخرم

هر نو عروسی قبل از شروع زندگی مشترک، در ذهنش هزاران بار چیدمان خانه اش را تصور می کند، مثلا سرویس صبحانه خوری اش را با کتری و قوری اش ست می کند، روی میزش قوری وارمر دار می گذارد و همه چیز را هماهنگ با هم می چیند. سوفله خوری هم از آن دسته وسایلی است که خیلی زیباییش را به رخ می کشد و مسلما هر نوعروسی دوست دارد آن ها را در جهیزیه اش داشته باشد.
حالا بعضی از افراد سرویس کاملش را تهیه می کنند و بعضی دیگر فقط یکی دو پارچه ی پرکاربردش را می خرند، ولی چیزی که ذهن خریداران را درگیر می کند این است که چون قیمت سوفله خوری بالاست از کجا بفهمند سوفله خوری ای که می خرند جنس خوب است؟
در این مقاله می خواهیم به مشخصات یک سرویس سوفله خوری خوب بپردازیم و این که آیا سوفله خوری استیل بهتر است یا سرامیک؟

از کجا بفهمیم سوفله خوری که می خریم کیفیت بالایی دارد؟

برای این که بدانید کدام سوفله خوری برای شما مناسب تر است، به این نکات دقت کنید:

  • بهتر است سوفله خوری را از فروشگاه معتبر و شناخته شده خرید کنید تا جنسی که می خرید تقلبی نباشد.
  • به مارک آن دقت کنید که از برندی معتبر باشد. برندهای نامعتبر بعضا کیفیت مطلوبی ندارند و نیاز شما را برآورده نمی کنند.
  • در مورد سوفله خوری های استیل بهتر است از استیل درجه یک برای ساخت آن ها استفاده شده باشد. معمولا شماره ی استیل روی بدنه سوفله خوری هک می شود. برای مثال شماره ۱۸.۱۰ نشانگر بهترین نوع آن است. استفاده از استیل درجه یک باعث می شود که سوفله خوری ای که می خرید به مرور زمان در تماس با آب و مواد شوینده رنگش تغییر نکند و زنگ نزند.
  • ظرف پیرکس استفاده شده در آن در برابر گرمای زیاد مقاوم باشد و حتی قابلیت استفاده در ماکروفر را داشته باشد. بهتر است ظرف پیرکس سوفله خوری هم برند معتبری داشته باشد.

از کجا بفهمیم سوفله خوری که می خریم کیفیت بالایی دارد؟  

سوفله خوری سرامیک بهتر است یا استیل؟

در درجه ی اول برای انتخاب سرویس سوفله خوری عروس باید به سلیقه و علاقه ی خودتان توجه کنید. مثلا شخصی دوست دارد که سوفله خوری های خود را با سرویس چینی اش ست کند پس ترجیح می دهد سرامیک بخرد. یا فردی دوست دارد که سوفله خوری های نگین دار داشته باشد و به همین دلیل جنس استیل را ترجیح می دهد.
مزیت سوفله خوری سرامیکی به استیل این است که سوفله خوری سرامیکی گرما را به صورت یکسان انتقال می دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره سوفله خوری های سرامیک به دست بیاورید می توانید به صفحه سوفله خوری سرامیکی مراجعه کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن