قیمت میز اتو هدیه

میز اتو یکی از وسایلی است که شاید داشتن آن را الزامی ندانید ولی نقش مهمی را در راحتی کار ما ایفا می کند و وسیله ای بسیار کاربردی محسوب می شود. بسیاری از مردم با سوال «میز اتو چه مارکی خوبه؟» روبرو هستند. در جواب این سوال می توان گفت میز اتو هدیه یکی از بهترین میزهای عرضه شده به بازار است که در ایران تولید شده و با نمونه های خارجی موجود در بازار رقابت می کند.

برای ساخت قسمت داخلی این میزها از الیاف لایکوی فشرده ی مرغوب استفاده شده و به مرور زمان مانند ابر، دچار تورفتگی و شکستن نمی شود. همچنین اندازه کفه آن نسبت به سایر میزهای اتوی موجود در بازار بزرگ تر و کاملا به اندازه است؛ در نتیجه اتو کردن لباس ها را برای شما راحت تر می کند. برای افزایش عمر و ماندگاری میز اتو می توانید برای آن کاور درست کنید. در مقاله آموزش دوخت کاور میز اتو از سایت چشمگیر به این موضوع پرداخته ایم. یکی از نقاط قوت این میز، سبکی وزن آن است که نمی توان از آن گذشت.

از تمامی این ویژگی ها و مزایای خوب این میز اتو که بگذریم، نوبت به قیمت میز اتو هدیه می رسد. قیمت میز اتو هدیه با توجه به مدل، ابعاد میز اتو و امکانات آن متغیر می باشد. برای مثال میز اتو هدیه سری کلاسیک کد 316A، دارای کفه بزرگی است که کار شما را برای اتوی ملحفه و لباس های بزرگ راحتتر و سریعتر می کند.

برند هدیه انواع میز اتو در طرح ها و با امکانات متنوع تولید کرده است. از جمله این امکانات می توان به تنظیم ارتفاع میز اتو در 6 ارتفاع مختلف اشاره کرد که از بروز کمردرد جلوگیری می کند. از دیگر امکانات میز اتوی هدیه می توان به داشتن سیم رابط اشاره کرد کرد که به شما امکان استفاده از اتو و میز اتو در فاصله بیشتر از پریز برق را می دهد. میز اتو یونیک یکی از محصولات ویژه سایت چشمگیر است و خرید این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن