گرفتن آب انار با آب دستگاه میوه گیری

آب انار یکی از نوشیدنی هایی هست که خون انسان را تصفیه می کند و به دلیل دارا بودن طعم عالی، مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد. در برخی از موارد افراد ترجیح می‌دهند به دلیل رعایت بیشتر بهداشت، آب انار را در منزل تهیه و استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به روش تهیه آب انار در منزل بپردازیم. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن آب انار هستید، در این مقاله با لوازم آشپزخانه چشمگیر همراه باشید. 

طرز تهیه آب انار طبیعی خانگی با آبمیوه گیری و مخلوط کن

طرز تهیه آب انار طبیعی خانگی با آبمیوه گیری و مخلوط کن

  • طرز تهیه آب انار طبیعی خانگی با آبمیوه گیری

برای تهیه ی آب انار طبیعی خانگی با استفاده از دستگاه آبمیوه گیری در ابتدا باید انار را به خوبی بشویید و آن را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید. در کاسه مقداری آب سرد بریزید و انارهای نصف شده را داخل کاسه قرار دهید. استفاده از این روش باعث می شود انارها بهتر دانه شوند. بعد از گذشت حدود یک ساعت انارها را از آب سرد بیرون بیاورید و آنها را دانه کنید. 

دستگاه آبمیوه گیری را روشن کرده و دانه های انار را داخل دستگاه بریزید. همانطور که می دانید در هنگام استفاده از دستگاه آبمیوه گیری، دانه ها از یک طرف و آب انار از طرف دیگر خارج می شود. آب اناری که از این روش حاصل می شود، نیازی به صاف کردن و یا استفاده از سایر روشها ندارد و می‌توان آن را نوش جان کرد. 

  • طرز تهیه آب انار طبیعی خانگی با استفاده از مخلوط کن

برای تهیه آب انار طبیعی خانگی با استفاده از مخلوط کن در ابتدا انار ها را به خوبی بشویید و سپس آنها را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید. در کاسه ای مقداری آب خنک پر کنید و انار ها را داخل آب سرد قرار دهید.‌ قراردادن انارها داخل آب سرد باعث می‌شود تا حدود زیادی راحت تر دانه شوند و به سهولت روند کار کمک می‌کند. انارها را به صورت کامل دانه کنید و سپس داخل مخلوط کن در حدود نصف لیوان آب بریزید. در این مورد باید بدانید که اگر داخل مخلوط کن آب نریزید مخلوط کن نمی تواند آب انار را بگیرد. 

بعد از ریختن آب داخل مخلوط کن، دانه های انار را بریزید و در مخلوط کن را بسته و مخلوط کن را روشن کنید. اجازه دهید مخلوط کن به مدت زمان تقریبی یک دقیقه بچرخد و سپس آن را خاموش کنید. با توجه به اینکه مخلوط کن برای گرفتن آبمیوه طراحی نشده است، بعد از اینکه آب دانه های انار خارج شد باید دانه ها را از صافی رد کنید و در نهایت آب انار تازه و گوارا برای استفاده آماده است. 

یکی از نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که اگر می خواهید آب انار شما شیرین باشد، حتما باید از انار های شیرین استفاده کنید و اگر آب انار ترش دوست دارید، باید انارهای ترش را در مخلوط کن بریزید. 

در برخی از دستورهایی که برای درست کردن آب انار به افراد داده می شود، انار بعد از دانه شدن باید شسته شود، اما یکی از نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که در هنگام شستن دانه های انار ممکن است تعداد زیادی از آن ها له شوند و آب آنها هدر برود، به همین دلیل انار باید به صورت درسته شسته شود. 

دستگاه آب انار گیری چشمگیر

دستگاه آب انار گیری چشمگیر

دو روشی که در بالا برای گرفتن آب انار به آنها اشاره شد روش‌های کارآمدی هستند اما برای گرفتن حجم زیادی از آب و انار به هیچ عنوان مناسب نیستند و نمی توان از آنها استفاده کرد. دستگاه آب انار گیری چشمگیر یکی از دستگاه هایی است که با استفاده از آن می توان آب انار گوارا را با راحت ترین روش گرفت و مورد استفاده قرار داد. 

کلام آخر

برای گرفتن آب انار با استفاده از دستگاه آب انارگیری چشمگیر دیگر نیازی به دانه کردن انارها نیست. به همین دلیل در زمان تولید آب انار تا حدود زیادی صرفه جویی خواهد شد، به علاوه کیفیت آب اناری که با استفاده از این روش گرفته می‌شود بسیار بالاست و طعم آب انار گواراتر و خوشمزه تر از سایر روش هاست.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن